fredag 1 oktober 2010

Olika resultat av valet.

En intensiv valrörelse och därefter ett antal dagar i spänd förväntan inför det slutgiltiga resultatet ligger nu bakom oss. För FP blev det ett glädjande resultat i kommunen. Jag är förstås särskilt glad för egen del åt det stöd jag fått av väljarna. Alla ni som kommit både under och efter valrörelsen och sagt att ni stött mig har styrkt mig extra. Tack!
Detta gör att jag med glädje och kraft kommer att fortsätta arbeta för hela Ulricehamns kommuns utveckling och "mina hjärtefrågor" skola och omsorg.
Mindre trevligt är att jag fått ett rejält ryggskott. Att sitta vid datorn och blogga har därför fått stå tillbaka.
Min naprapat säger att också ryggskottet är ett resultat av valet och allt däromkring. Ja så kan det säkert vara. Skönt att han kan hjälpa mig med ryggen och spännande med en ny mandatperiod och nya utmaningar.

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Ulricehamns kommun behöver flera kvinnor som dig. Även om jag ofta håller inte alls med Fps politik har jag alltid hysat en stor respekt for dig.

    Erin Winslow (V)

    SvaraRadera